Shopping!

2011-07-13 @ 15:15:37


Zara

Topshop

Primark

Hollister

Hollister - älsklings linnet!!!

Urban Outfitters - Favorit i repris, slitna 501:or

Vår fula EF-tröja - Gratis wohoo!

Gissa om jag blev glad när Mamma kommer hem med det här från L.A?

Trosor - Victoria´s secret Chuck Bass tröjan (SÅ JÄVLA SNYGG OKEJ? JAG ÄLSKAR DEN!!!) + gossipgirl nyckelring - Warner Bros studios Svarta höga converse TACK MAMI

Body butter från Body Shop & Victoria´s secret body splash från taxfree

+ Några grejer till som ligger i tvätten


Kommentarer

Postat av: TILDE

MY GOD VAD FINA GREJER! OM JAG BLIR AVUNDSJUK NU ALLTSÅ! <3

2011-07-13 @ 15:43:02

Postat av: jennifer

JAG HATAR DIG FÖR CHUCK BASS RTÖJAN!!!!! ne skoja, eller lite! har en likadan tröja som dig från primark. hahah! puss ellifår <3

2011-07-13 @ 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback