Graduation

2011-07-11 @ 17:59:59

Hej alla där hemma, nu är de inte långt kvar! Imorrn åker vi hem. Imorrn är vi hemma i SWE igen efter 3 veckor. Som sagt, blandade känslor. Idag har vi alla fall haft Graduation, kollade på projekten vi har gjort, delade ut priser och fick reda på våra resultat från igår. C2 är de högsta och jag fick C1 så jag är nöjd, men de roligaste va ändå att vi fick sånna där hattar som dom har i filmer... kung!


The gang


Elin


Vår Activity Leader Ella och vår svenska ledare Maria


Våra lärare Astrid och Jessica


Isabella


Elin, Ellinor och Josephine


Jag och Wendela


Yeah


Wieee


Jag och min kollega


Wendela, ELin & Josephine


Jag Jessica Astrid Ella Ellinor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback