Duschad och klar!

2011-07-09 @ 17:48:36
(Håll för ögonen Nathalie) 3 dagar kvar!!!
Jag har precis duschat, och nu medans Nathalie gör det så tänkte jag passa på att skriva lite. Idag började dagen med att vi hade tittat fel på när våran buss gick, så vi fick springa till stora vägen och ta en buss som gjorde att vi kom lite sent till samlingen. Idag hade vi lektioner på ett nytt ställe. Det nya stället ser mer ut som en vanlig skola, det var kul att byta omgivning också. Lektionerna idag var precis som vanligt. Ingen hade gjort lexan vilket var lite kul, så istället gjorde vi en tävling där mitt lag såklart vann (godis)!

Efter lektionerna hade vi lite fritid, då passade jag på att springa in på Urban Outfitters och testa 20 olika par Levis shorts. Alla är olika i modellen så man måste pröva sig fram tills man hittar dom rätta. Jag köpte ett par slitna eftersom jag aldrig lyckades hitta några vanliga som passade. Efter det gick vi tillsammans med gruppen till The Royal Pavillion vilket var skit coolt! Man fick som en telefon där man själv fick starta guiden i dom olika rummen.

Ikväll ska vi bara vara i stan, men vi har inget planerat så ni får mer uppdate senare! PUSS&KRAM från Brighton:)


(Inte bra bild alls...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback